גל קור מתקרב: טיפים ועצות לעבור את החורף בשלום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל קור מתקרב: טיפים ועצות לעבור את החורף בשלום

    בימים הקרובים גל קור יפקוד את אזור הארץ, שלגים צפויים בצפון ובמרכז לרדת, יחד עם גשמים כבדים בחלקי הארץ. איך נכין את הבית לקראת הסערה הצפויה, ההגנה מהקור על קשישים וילדים, איך נתנהל בתוך הבית ואיך נצא מהבית בצורה מוגנת

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הכן ביתך לסערה. המערכת החורפית בישראל נכנסת לשלב קשה יותר, עם כמעט מינוס מעלות על פי התחזיות במהלך סוף השבוע. במרכז הרפואי זיו, קוראים לציבור להיערך לקראת מזג האוויר הקר. על פי התחזיות הלילה, יהיה גשום, קר וסוער, כולל צפי לשלג בהרי הצפון, רוחות חזקות וסכנת קרח על הכבישים.

    גל הקור הגדול שמתקרב לישראל צריך לעורר אותנו על שימת לב מיוחדת לטיפול בילדים ובקשישים שיעברו את גל הקור בשלום, כמו כן הכבישים נעשים מסוכנים יותר, הנהיגה צריכה להיות בזהירות רבה.

    מנהל חדר המיון במרכז הרפואי זיו, ד"ר יוסף נביה אומר: "חשוב מאוד להקפיד ולשמור על טמפרטורה מתאימה בבית ועל לבוש מתאים בחוץ, על מנת למנוע את הסיכון לפגיעה בהיפותרמיה. רצוי לחמם את הבית לטמפרטורה של לפחות 23 מעלות, לבדוק האם התנורים בטיחותיים ולהקפיד על לבוש נוח ומחמם של מספר שכבות, כדי לא לאבד חום גוף.

    גם בזמן השהות בבית חשוב להקפיד על פעילות ותנועה, כדי להזרים את הדם ולשמור על חום הגוף. שתייה ואוכל חמים עוזרים גם הם לשמור על חום הגוף. ביציאה מהבית יש להתלבש בבגדים חמים בכמה שכבות ומומלץ להצטייד גם בכובע מחמם וכפפות.

    על אנשים הנוטלים תרופות, להתייעץ עם רופא המשפחה, לגבי תרופות העשויות להגביר את הרגישות לקור ולקשישים מומלץ להשאיר לצידם וביציאה חיונית מהבית טלפון סלולרי, על מנת שניתן יהיה להזעיק עזרה בקלות במקרה הצורך".



    0 תגובות